Translate

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Εφτά τρόποι για να πάρετε τον σεβασμό που σας αξίζει

«Η συμπεριφορά είναι επιλογή. Η ευτυχία είναι επιλογή. Η αισιοδοξία είναι επιλογή. Η καλοσύνη είναι επιλογή. Το να δίνουμε είναι επιλογή. Ο σεβασμός είναι επιλογή. Ό,τι επιλογή και να κάνετε, θα σας επηρεάσει. Επιλέξτε με σοφία». – Roy T. Bennett
Όλοι καταλαβαίνουμε την σημασία του σεβασμού. Αλλά τι μπορούμε να κάνουμε όταν δεν τον παίρνουμε; Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους άλλους να μας δώσουν το σεβασμό που τους δίνουμε και εμείς;
Ακολουθούν εφτά τρόποι για να λαμβάνετε σεβασμό από τους ανθρώπους στη ζωή σας:

1. Να είστε άνετοι με την αντιπαράθεση

Όταν κάποιος σας φέρεται άσχημα, μιλήστε του για αυτό. Αυτό είναι κάπως άβολο και αμήχανο αλλά απαραίτητο. Αν δεν πείτε κάτι για την συμπεριφορά του, είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει. Ίσως και να χειροτερεύσει. Εξηγήστε ήρεμα γιατί η συμπεριφορά του ήταν άσχημη και πώς σας έκανε να νιώσετε. Πείτε του ευγενικά αλλά αποφασιστικά ότι δεν μπορεί να σας φέρεται με αυτό τον τρόπο.

2. Προσέξτε τον τόνο της φωνής σας

Πολλοί από εμάς έχουμε την κακή συνήθεια να υψώνουμε τον τόνο της φωνής μας. Καμιά φορά αυτό μοιάζει σαν οι δηλώσεις μας ή ακόμα και οι απαιτήσεις μας να ακούγονται σαν ερωτήσεις. Αυτό μειώνει την αξιοπιστία σας και σας αφαιρεί τη δύναμη στη συζήτηση. Αν θέλετε να σας σέβονται αποφύγετε να μιλάτε με αυτό τον τρόπο, με κάθε κόστος.

3. Μάθετε να αφήνετε τους άλλους ανικανοποίητους

Είναι δύσκολο να σέβονται έναν άνθρωπο που προσπαθεί να τους ικανοποιεί όλους. Ένας τέτοιος άνθρωπος αφήνει τους άλλους να τον χρησιμοποιούν σαν χαλάκι. Ποτέ δε λέει όχι. Αν είστε έτσι και εσείς τότε μάλλον δε θα παίρνετε σεβασμό ούτε από τους άλλους ούτε από τον εαυτό σας. Μάθετε να είστε εντάξει όταν εκνευρίζετε ή ενοχλείτε καμιά φορά κάποιον με την συμπεριφορά σας. Υποστηρίξτε τον εαυτό σας. Σεβαστείτε τον και οι άλλοι θα ακολουθήσουν ακόμα και αν δεν τους αρέσει κάτι τέτοιο αρχικά.

4. Στηριχτείτε στην αξία σας

Μάθετε να παραδέχεστε τις δυνάμεις σας και τα κατορθώματά σας χωρίς να καυχιέστε. Αυτό θέλει πολλή εξάσκηση, αλλά είναι μια πολύ δυνατή δεξιότητα. Να παρακολουθείτε τα πράγματα που έχετε κάνει καλά. Να τα κατακτάτε. Να τα μοιράζεστε όταν είναι απαραίτητο. Πείτε στο αφεντικό σας για μια πώληση που κάνατε. Μοιραστείτε την πειθαρχική σας νίκη με τον δάσκαλο των παιδιών σας. Η θετική σας αυτό-εικόνα θα δείξει αυτοπεποίθηση, κάτι που πάντα επιβάλλει ένα ορισμένο επίπεδο σεβασμού.

5. Τελειοποιήστε την τέχνη της οπτικής επαφής

Τα μάτια μας είναι το πρώτο πράγμα που προδίδουν την απουσία αυτοπεποίθησης. Όταν κοιτάμε κάτω ή στο πλάι όταν κάποιος μιλάει, εκλαμβάνεται ως αδιαφορία. Μας κάνει να φαινόμαστε αβέβαιοι για τον εαυτό μας και αδιάφοροι για την συζήτηση που έχουμε. Μάθετε να διατηρείτε οπτική επαφή χωρίς να κοιτάτε επίμονα. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να δημιουργήσουμε αμοιβαίο σεβασμό.

6. Να στέκεστε ίσια

Κρατήστε τους ώμους σας πίσω. Να στέκεστε σαν να είναι ένα σκοινί πάνω από την άκρη του κεφαλιού σας και σας τραβάει. Η καλή στάση υποδεικνύει αυτοπεποίθηση και αυτοσεβασμό. Δείξτε στους άλλους ότι δεν είστε ένα ασπόνδυλο άτομο.

7. Απαιτήστε το

Μερικοί άνθρωποι δε θα σας δείξουν σεβασμό εκτός και αν τον ζητήσετε. Αντιμετωπίστε τη συμπεριφορά τους ευθέως. Όταν κάποιος σας διακόπτει, απλά πείτε «Συγγνώμη. Μίλαγα ακόμα». Υποστηρίξτε τις ανάγκες σας. Κρατήστε ήρεμη τη φωνή σας και κάντε ξεκάθαρα τα μηνύματά σας. Αρνηθείτε να υποχωρήσετε.
«Σεβαστείτε τον εαυτό σας και θα σας σεβαστούν και οι άλλοι» είπε ο Κομφούκιος.
Εκτιμήστε τον εαυτό σας και οι άλλοι θα ακολουθήσουν. Να εξασκείτε την αυτό-φροντίδα. Να στηρίζετε τις ανάγκες σας, τα συναισθήματά σας και τις σκέψεις σας. Πάνω από όλα, να θυμάστε ότι δεν είστε περισσότερο ή λιγότερο σημαντικοί από οποιονδήποτε άλλο.
Μετάφραση: awakengr.com via unisoultheory.com

by click4money

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Συμβουλές επικοινωνίας δια χειρός Neuromarketing

Σύμφωνα με τον Roger Rooley, συγγραφέα του βιβλίου Neuromarketing and Brainfluence, το 95% των συναισθημάτων, των σκέψεων και των γνώσεων «έρχονται» στο μυαλό μας πριν το συνειδητοποιήσουμε. Αυτό μας έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι όταν επικοινωνούμε με κάποιον, μιλάμε ουσιαστικά μόνο με το 5% του εγκεφάλου του. Είναι, σα να λέμε, ότι κατά τη διάρκεια μίας συζήτησης έχουμε μόνο το 5% της συνειδητής προσοχής ενός ανθρώπου, ενώ το άλλο 95% της προσοχής του «κοιμάται» (σίγουρα η επεξήγηση δεν είναι και η πιο επιστημονική που υπάρχει, αλλά θέλω να καταλάβετε πόσο δύσκολο είναι να κεντρίσουμε την προσοχή και τη μνήμη του συνομιλητή μας, ώστε να μη μας ξεχάσει έπειτα από λίγο).
Είναι φυσικό ότι η επιστήμη δε θα άφηνε κάτι τέτοιο ανεξερεύνητο. Έτσι, έχει αποδειχθεί ότι, μέσα από τις σωστές τεχνικές marketing υπάρχει δυνατότητα να καταφέρουμε και να μιλήσουμε σε αυτό το επιθυμητό 95% του ανθρώπινου εγκεφάλου, το οποίο στη συνέχεια θα αποθηκεύσει τις κατάλληλες πληροφορίες για εμάς και θα τις ανακαλέσει και την κατάλληλη στιγμή.

Σε πολύ γενικές γραμμές μπορούμε να συνοψίσουμε τις τεχνικές αυτές στις εξής:
Λίγο λιγότερο από το «Εγώ», λίγο περισσότερο από το «Εσείς»:
Μην αναλώνεστε τόσο στην επίδειξη του εαυτού σας και της δουλειάς σας, αλλά εκμεταλλευτείτε μία συζήτηση για να εξερευνήσετε τις προκλήσεις και τα προβλήματα του συνομιλητή σας, ώστε να δώσετε και ανάλογες απαντήσεις. Είναι πολύ πιο εύκολο να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον κάποιου, όταν απαντάμε και αναφερόμαστε σε κάτι που τον απασχολεί.
«Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν»
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος τείνει να απορρίπτει μακροσκελή μηνύματα και να διατηρεί σύντομα και μικρά «γεγονότα». Μικρά και χρήσιμα μηνύματα γύρω από τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στον συνομιλητή σας και μάλιστα σε απλή καθομιλουμένη είναι τα πιο αποτελεσματικά και πιθανά επικρατέστερα για τη μακροπρόθεσμη μνήμη του συνομιλητή μας.
Μία εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις.
Και είναι αλήθεια! Αυτό εξηγείται από το γεγονός πως τα μάτια του ανθρώπου έχουν «απευθείας σύνδεση» με το υποσυνείδητό του και καταγράφουν αυτό που βλέπουν. Έτσι όσο πιο έντονο και καλαίσθητο είναι αυτό που θα δουν, τόσο πιο εύκολο και να το διατηρήσουν στη μνήμη τους.
Απλά, διατυπωμένα και ξεκάθαρα μηνύματα.
Για να διατηρήσουμε κάτι στη μνήμη μας, πρέπει και να μπορούμε να το καταλάβουμε. Αν το μήνυμα είναι πολύ εξεζητημένο δεν είναι ξεκάθαρο, αυτόματα ο εγκέφαλός μας αποκτά «τάσεις φυγής». Οι τάσεις φυγής τον οδηγούν στην έλλειψη υπομονής και προσοχής. Εμείς θέλουμε το αντίθετο, έτσι;
Συναίσθημα, συναίσθημα, συναίσθημα.
Όπως και να το κάνουμε, ο εγκέφαλός μας είναι… συναισθηματικός τύπος. Η δημιουργία έντονων συναισθημάτων διεγείρει ακόμη περισσότερα σημεία του εγκεφάλου και όπως είναι δυνατόν ενεργοποιεί ακόμη μεγαλύτερο μέρος από την προσοχή μας.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι τα τελευταία χρόνια, τόσο στον χώρο του Διαδικτύου, όσο και στον χώρο των υπηρεσιών οι επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη βαρύτητα στη δημιουργία και κατανάλωση εμπειριών στους επισκέπτες και τους πελάτες τους.
Πρόκειται για περιπτώσεις όπου ο πελάτης ή ο επισκέπτης απομακρύνεται από τον χώρο, χωρίς να έχει κάτι απτό στα χέρια του. Έτσι, δημιουργείται η ανάγκη να αισθανθεί κάτι έντονο, ώστε να συνδέσει και το όνομα της επιχείρησης με αυτό το συναίσθημα.
Οι αρχές του neuromarketing βέβαια μπορούν να βρουν εφαρμογή σε κάθε περίπτωση επιχείρησης και αντικειμένου. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μπορεί να διαφοροποιούνται, αλλά αποδέκτης θα είναι πάντα ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

by click4money

Πώς οι απότομες αλλαγές του καιρού επηρεάζουν την ψυχολογία μας



Πατήστε το κείμενο, για  να ακούσεις το κείμενο
    ΠΗΓΗ

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Οι 20 τρελοί και παρανοϊκοί λόγοι για τους οποίους ερωτεύεται ένας άνθρωπος

Ηταν γραφτό», θέλουν να πιστεύουν κάποιοι που έχουν συναντήσει το έτερον ήμισυ σε αυτή τη ζωή. Ισως όμως το πεπρωμένο να είναι το τελευταίο που μετρά σε αυτή τη μυστήρια υπόθεση που λέγεται έρωτας.

Τα γένια, τα χρώματα, ένας σκύλος ή ακόμη και το αν μοιάζει κάποιος στους γονείς μας είναι μερικοί από τους λόγους που μας κάνουν να ερωτευτούμε. Το Business Insider συγκέντρωσε μερικούς από τους πιο τρελούς και παρανοϊκούς λόγους για τους οποίους βρίσκουμε ελκυστικό κάποιο άτομο.

Σύμφωνα λοιπόν με μελέτες, οι περίεργοι λόγοι για τους οποίους μπορεί να σας ερωτευτεί κάποιος είναι οι εξής:

Μοιάζετε πραγματικά πάρα πολύ
Το ότι τα αντίθετα έλκονται ισχύει στη φυσική, αλλά μάλλον όχι στη ζωή, σύμφωνα με έρευνα που έχει δείξει ότι οι άνθρωποι ερωτεύονται εκείνους με τους οποίους έχουν παρόμοια προσωπικότητα και καθημερινότητα γιατί έτσι καταλαβαίνουν πιο εύκολα τον άλλον.

Μοιάζετε με τον γονιό του αντίθετου φύλου από το δικό του
Τελικά οι γυναίκες ψάχνουν τον... μπαμπά τους και οι άνδρες τη μαμά τους αναζητώντας το έτερον ήμισυ. Ψυχολόγοι διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι έλκονται από εκείνους που έχουν τα ίδια μαλλιά και χρώμα ματιών με τους γονείς τους και μάλιστα της ηλικίας που είχαν εκείνοι, όταν τους έφεραν στον κόσμο. 

Μυρίζετε σωστά
Σύμφωνα με έρευνα, όταν οι γυναίκες είναι σε ωορρηξία, προτιμούν τη μυρωδιά T-shirt που έχουν φορέσει άνδρες με υψηλά επίπεδα τεστοστερόνης.

Εχετε τα χέρια σας και τον κορμό σας ανοιχτό
Η γλώσσα του σώματος έχει ιδιαίτερη σημασία. Αν έχετε τα χέρια σας στις τσέπες και τους ώμους γυρτούς, στέλνετε το σήμα ότι δεν ενδιαφέρεστε. Αντίθετα, μιλώντας με τα χέρια σε ανοιχτή στάση, δείχνετε ότι είστε διαθέσιμοι.

Εχετε τη σωστή φωνή
Η φωνή στέλνει μηνύματα για το αν ενδιαφέρεστε. Οι γυναίκες μιλούν πιο χαμηλά όταν τις ελκύει κάποιος, ενώ οι άνδρες κάνουν το αντίθετο.

Κοιτάζετε τον άλλο στα μάτια για 2 λεπτά
Πείραμα έδειξε ότι αυτό δημιουργεί αισθήματα πάθους και τρυφερότητας.

Είστε ψηλός
Οι ψηλοί άνθρωποι, ιδιαίτερα οι άνδρες, έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στις ερωτικές σχέσεις.

Κάνετε κάτι συναρπαστικό μαζί
Ψυχολόγοι έκαναν έναν πείραμα το 1974. Εβαλαν άνδρες να διασχίσουν μία ψηλή, ασταθή γέφυρα και άλλους να κάνουν βόλτα σε μία πιο ασφαλή Μετά συνάντησαν μία γυναίκα, που τους έκανε μία σειρά από ερωτήσεις και στο τέλος τους έδινε το τηλέφωνό της. Οσοι είχαν περάσει από την πρώτη γέφυρα, ήταν πιο πιθανό να τηλεφωνήσουν στη γυναίκα από ότι οι υπόλοιποι, γιατί η περιπέτεια τους προκαλούσε ερεθισμό από την αγωνία, που οι άνδρες μπέρδευαν με την αντίδρασή τους για τη γυναίκα που μόλις είχαν γνωρίσει.



Εχετε ένα «ζεστό» ραντεβού
Σε πείραμα, οι μετέχοντες ήπιαν κρύα ή ζεστά ροφήματα ενώ γνώριζαν κάποιον. Οσοι είχαν καταναλώσει κάτι ζεστό, αργότερα δήλωσαν ότι ο άνθρωπος που συνάντησαν ήταν πιο «ζεστός», γιατί ο εγκέφαλός τους ήταν ήδη επηρεασμένος.

Ζείτε κοντά του
Ερευνα στο ΜΙΤ έδειξε ότι οι φοιτητές ένιωθαν πιο κοντά σε όσους ζούσαν σε διπλανά δωμάτια στους κοιτώνες. Πιθανότατα αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι συναντιούνταιν τυχαία πιο συχνά, οπότε ένιωθαν μεγαλύτερη οικειότητα μαζί τους.  

Μένετε σε ένα όμορφο σπίτι
Οι γυναίκες έλκονται από άνδρες με ωραία αυτοκίνητα. Αλλά τα αρσενικά φαίνονται πιο ενδιαφέροντα στα μάτια τους και όταν ζουν σε ένα πολυτελές διαμέρισμα.

Εχετε σκύλο
Μελέτη του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν έδειξε ότι οι γυναίκες θεωρούσαν πιο ελκυστικούς όσους έχουν σκύλο γιατί δείχνει τάση για δέσμευση, ενώ ο ιδιοκτήτης του τετράποδου θεωρείται πιο χαλαρός.

Δεν σας αρέσει στην πρώτη συνάντηση
Είναι πιο πιθανό κάποιος να ενδιαφερθεί για έναν άνθρωπο που δεν τον θεώρησε ελκυστικό την πρώτη φορά που τον είδε, αλλά αλλάζει γνώμη στη συνέχεια.

Εχετε τον ίδιο ρυθμό στο περπάτημα
Πανεπιστημιακή έρευνα έδειξε ότι οι άνδρες περπατούν πιο αργά, ώστε να ακολουθούν το ρυθμό της γυναίκας, όταν ενδιαφέρονται ερωτικά για εκείνη.

Είναι λιγότερο, ή το ίδιο όμορφοι με εσάς
Οσο πιο όμορφος είναι κάποιος, τόσο πιο πιθανό είναι να ικανοποιείται πιο δύσκολα.

Κάνετε Botox
Σε ευρωπαϊκή μελέτη για τη γήρανση του προσώπου, οι ερευνητές ήθελαν να εξετάσουν αν το Botox βοηθά τις γυναίκες να βρουν σύντροφο. Αποδείχθηκε ότι όσες το έκαναν, αντιμετωπίζονταν ως πιο νέες, ελκυστικές και υγιείς.

Χαμογελάτε συχνά
Πειράματα στην Ελβετία έδειξαν ότι οι άνθρωποι συνδέουν την ελκυστικότητα με το πόσο χαμογελά ο άλλος.

Παίζετε μουσική
Ανδρας που κρατούσε μία κιθάρα αρχικά και στη συνέχεια μία αθλητική τσάντα, ζήτησε από 300 γυναίκες να βγουν ραντεβού, σε ένα πείραμα στη Γαλλία. Οταν κρατούσε την κιθάρα κατάφερε να μαζέψει περισσότερα τηλέφωνα.

Φοράτε κόκκινο
Σε μελέτη στη Σλοβακία, οι γυναίκες που φορούσαν κόκκινα ρούχα είχαν μεγαλύτερη επιτυχία. Ισως αυτό οφείλεται στα σεξουαλική σήματα, γιατί οι γυναίκες χρησιμοποιούν το κόκκινο για να προσελκύσουν συντρόφους. Αλλά και τα θηλυκά έλκονται από άνδρες που φορούν κόκκινο, γιατί στην περίπτωσή τους δείχνει κύρος.

Εχετε συγκεκριμένο μούσι
Μελέτη στην Αυστραλία απέδειξε ότι οι γυναίκες βρίσκουν τα γένια μερικών ημερών πιο ελκυστικά από τις πλούσιες γενειάδες ή τα φρεσκοξυρισμένα πρόσωπα.

by click4money


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου