ΑινείαςΚέψεις
(Move to ...)
HOME
Ψυχολογία
Πειράματα ψυχολογίας
Αποφθέγματα
Προσωπικότητες
Ταινίες
Διδακτικές ιστορίες
Επιστημονικά άρθρα
Τεστ Ψυχολογίας
Youtube
Tik Tok
Μια ιδέα και αλλάξτε το κόσμο...
Video
Αστεία βίντεο
Φιλικό Chatbot
Παιχνίδια
QR Code Generator
Text Reader
SIMPLY CODE WRITING
ADVANCE CODING WRITING
Σύστημα Στοιχήματος Martingale
Books
▼
(Move to ...)
Ταινίες
Fight Club
Inception (2010)
Interstellar (2014)
I Heart Huckabees (2004)
Alfie (2004)Jude Law
Απόλυτη Ευφυΐα / Limitless (2011)
Peaceful warrior (2006)
"Shutter Island"
The Dark Knight (2008)
V for Vendetta (2005)
The Pursuit of Happyness (2006)
A Beautiful Mind (2011)
Η καρδιά του κτήνους
El greco (2007)
The Truman Show (1998)
Good Will Hunting 1997
Larry Crowne (2011)
I, Robot (2004)
American History X (1998)
Dead Poets Society (1989)
The Matrix (1999)
They Live (1988)
My Dinner with Andre (1981)
Kumare
Into the Wild - Ταξίδι στην άγρια φύση (2007)
Από πού πηγάζει η ανθρώπινη κακία; Μια επιστημονική προσέγγιση της «νόσου».
Η αλήθεια για την αστρολογία
Αρχική σελίδα
▼
(Move to ...)
Αποφθέγματα
2015 μέχρι 2023 & 955 Δημοσιεύσεις
Ζώδια
Υπολογισμός Ύψους
Ατάκες απο Ελληνικές Ταινίες
Ατάκες για Πέσιμο
Τεστ Νοημοσύνης!
Δημιουργός Αυτοπεποιήθησεις
Μετατροπή κειμένου σε ομιλία με παύση και συνέχιση
Σύνοψη κειμένου με φωνή
Ατάκες για πέσιμο
Παιχνίδια
Κουίζ
▼
Sunday, October 18, 2015
Η τηλεόραση και το διαδίκτυο, είναι παγκόσμια συγκοινωνούντα δοχεία
Πατήστε το κείμενο, για να ακούσεις το κείμενο
Δυστυχώς τα Μ.Μ.Ε. (Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας), έχουν υποκαταστήσει την αρχή και τις δομές του Δήμου. Η τηλεόραση και το διαδίκτυο, είναι παγκόσμια συγκοινωνούντα δοχεία, που διαχειρίζονται τα μεγάλα κεφάλαια πολυεθνικών ομίλων. Αυτός ο κόσμος των μέσων παράγει την κατεύθυνση· και στο διαδίκτυο, στο οποίο παρεμπιπτόντως ο κόσμος αναπαράγει τον τρόπο, επειδή υιοθετεί πολύ εύκολα ότι συγκινεί την άποψη του. Αυτός ο κόσμος λοιπόν, νομίζει πως οι πολιτικοί ή οι καναλάρχες ορίζουν την πολιτική, δεν αντιλαμβάνεται πως είναι ανδρείκελα που διευθύνουν τις ασήμαντες μαριονέτες τους -ρήτορες μιας ασύστολης οικουμενικής προπαγάνδας, δήθεν προοδευτικής- σε ένα τηλεθέατρο Σκιών για την χειραγώγηση της μάζας, στις προσταγές της Αυτοκρατορίας του κεφαλαίου! Ότι δεν προβάλλεται στην τηλεόραση και δεν αναπαράγεται στο διαδίκτυο (και το αντίστροφο) απλώς δεν υπάρχει.
Ένας υπέροχος κόσμος, που δυστυχώς για σας, δεν υπάρχει! Ένας δούρειος ίππος στο σαλόνι σας, ένας μηχανισμός ολοκληρωτικής μαζικής χειραγώγησης, εκ των έσω της οικίας! Η αυταπάτη μιας άλλης πραγματικότητας, η σαγήνη της εικόνας, η ξεκούραση της σκέψης, η αδράνεια του νου, μια βαθιά και χρόνια ύπνωση! Η εικονική πραγματικότητα της οθόνης, τείνει να υποκαταστήσει, την ήδη αισθητικά ψευδή υπόσταση των πραγμάτων! Ο κόσμος νομίζει ότι οι πληροφορίες είναι το προϊόν των μέσων. Το αληθινό προϊόν είναι ο θεατής/επισκέπτης που επιλέγει κανάλι/σελίδα και δέχεται τη διαφήμιση. Σε αυτή τη διαδικασία το δόλωμα είναι η εντυπωσιακή πληροφορία που προκαλεί την περιέργεια. Η αρέσκεια και η επισκεψιμότητα «πουλάει» θεατές στους διαφημιστές. Η ιδέα είναι να δημιουργήσεις τη κατάλληλη πληροφορία, ώστε να προσελκύσεις το περισσότερο κοινό στο κανάλι/σελίδα σου. Το κυρίαρχο στην οθόνη, είναι η δωρεάν και εύκολη φαντασίωση, είναι ο μεγαλύτερος παραμυθάς στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού! Είμαστε παγιδευμένοι στον κλοιό της μαζικής ενημέρωσης.
Ο Βιριντιώ το ονομάζει "συστολή της τρομο-σφαίρας", γιατί δεν υπάρχει τρόπος να μετακινηθεί κανείς Ένα μέσο ύπνωσης και αυθυποβολής της κοινής γνώμης. Μπορεί να μην αντιλαμβάνεσαι την αλληλεπίδραση, αλλά συμμετέχεις αληθινά στον έλεγχο της ζωής σου. Οι άνθρωποι δεν μιλάνε, δεν σκέφτονται πια. Είναι οριστικά απομονωμένοι, αντιμέτωποι με έναν φαύλο λόγο που επαναλαμβάνεται στα ίδια μοτίβα που έχει καθορίσει η κεντρική εξουσία. Μια κοινότοπη επικαιρότητα, όπου το άτομο νομίζει πως πρέπει να τον αφορά και την σχολιάζει. Η εξουσία ευχαρίστως θα σου χάριζε μια οθόνη -αν εσύ δεν την αγόραζες με τόση καταναλωτική μανία. Έναν κατ’ οίκον κοινωνικό έλεγχο που δεν κατασκοπεύει μόνο τις προτιμήσεις, αλλά τις καθορίζει! Η προπαγάνδα των μέσων δεν εξαντλείται στην πολιτική, καλλιεργεί επίσης καταναλωτική γραμμή. Τα συμφέροντα τους είναι διαπλεκόμενα με τους διαφημιστές, που στηρίζουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Τα κανάλια κυρίως, αλλά και πάμπολλες ιστοσελίδες, δεν ενδιαφέρονται για τους θεατές επισκέπτες τους. Το ζητούμενο είναι το κέρδος, να δελεάσουν περισσότερο κοινό για να θέλξουν διαφημιστές. Οι πληροφορίες/ειδήσεις που διοχετεύονται, αυτές καθαυτές, είναι παντελώς ασήμαντες και αδιάφορες για τον οιονδήποτε. Η αιχμή της κάθε πληροφορίας βρίσκεται στην εντύπωση ώστε να εγείρει την περιέργεια. Περισσότερο κοινό, περισσότερες διαφημίσεις, περισσότερο κέρδος, απλούστατα! Στην ουσία πωλούν τον ελεύθερο χρόνο σας! Η τηλεόραση και το διαδίκτυο «καλουπώνουν» το κοινό που θέλουν οι διαφημιστές, εάν δεν ανήκετε στο κοινό αυτό (όπως π.χ.15-45), τα μέσα αδιαφορούν για σας!
Η τηλεόραση είναι σαν την κασέτα.....ενώ όλα είναι μια χαρά.......βάζεις την κασέτα και δημιουργεί χάος στην πραγματικότητα σας....(ειδήσεις :)
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment