Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

Σημασία έχει, να ξέρεις ποιός είσαι εσύ, όχι τι νομίζουν οι άλλοι...

 Σε όλη την διάρκεια της ζωής μου έκανα γυμναστική, όχι γιατί ήθελα αλλά όταν έχεις αδέρφια και φίλους που γυμνάζονται, δεν μπορείς να το αποφύγεις. Μικρός με πολεμικές τέχνες σχεδόν τα πάντα, ο πατέρας με μάθαινε ελληνορωμαϊκή, τα αδέρφια μου καράτε από τα 3 και οι παιδικοί μου φίλοι μου μποξ.... όλα αυτά  μέχρι τα 8 , μετά μπάσκετ και ποδόσφαιρο τα κλασικά. Όλοι όταν με συναντάνε λένε τι ήρεμος άνθρωπος, μάλλον δεν πρέπει να έχεις πλακωθεί ποτέ στην ζωή σου, ενώ συμβαίνει κυριολεκτικά το αντίθετο. Το πιο ωραίο περιστατικό ήταν όταν μια κοπέλα από την δουλειά μου λέει , ωραίο παιδί είσαι γιατί δεν πας λίγο γυμναστήριο καμία πολεμική τέχνη.... Εκείνη την περίοδο πραγματικά το σώμα ήταν σαν μποντιμπιλντερ, κομμάτια σαν τον Ρονάλντο, γέλασα, βέβαια με τα Ρούχα τον χειμώνα, λογικό να μην το καταλάβει. Επίσης μία άλλη φορά είχα βγει με έναν φίλο μου από τον στίβο και μια παιδική του φίλη γυμνάστρια, καλοκαίρι, είχα φορέσει φυσιολογικά ρούχα και ένα τζίν. Ο φίλος μου, επειδή ήθελε να δεί εάν το μάτι της φίλης του κόβει, την ρώτησε τι χρειάζεται να φτιάξει το παιδί κατά την άποψη σου; Τα πόδια του,  όπως όλα τα αγόρια, γυμνάζεται το πάνω μέρος μόνο ..Γελάσαμε και οι δύο,  γιατί τα πόδια μου είναι το πιο δυνατό μου σημείο, ακόμα και εάν δεν κάνω γυμναστική, είναι λες και κάνω κάθε μέρα, γενετικό χάρισμα. Ο πατέρας είναι 70 ετών και έχει πόδια 30ρη... βέβαια από την κοιλιά και πάνω είναι 70.  Μερικές φορές ούτε οι ίδιοι μας γνωρίζουμε τις ικανότητες μας, μέχρι να τις δοκιμάσουμε με σοβάρα κριτήρια. Στο λύκειο είχα ξακωθει με τον φιλόλογο επειδή ήταν και είναι Καραγκιόζης, μου έβαλε τις ίδιες απουσίες δύο φορές και θα με άφηνε στην ίδια τάξη, του το είπα και με έγραψε κανονικά. Έφερα τον Αδερφό και κατάλαβε το λάθος του, έπρεπε κανονικά να τον είχα δείρει αυτόν τον άνθρωπο αλλά δεν άξιζε ούτε το σάλιο μου, κανονικά έπρεπε να φάει μύνηση κι να τον απολαύσουν, το γιατί θα το καταλάβετε σε λίγο, οποιαδήποτε μάθημα και εαν έγραφα   στον καθυστερημένο φιλόλογο έπαιρνα  από 10 μέχρι 15 το πολύ, είχα καταλάβει ότι το κάνει επίτηδες. Μου βάζει έκθεση Γ Λυκείου το κάθαρμα 11 και γράφω Πανελλήνιες 14.5 . Με λίγα λόγια από δικαιούς και άγνωστους ανθρώπους θα μάθεις εάν πραγματικά είσαι καλός, να εμπιστεύεσαι το ένστικτο σου. Καθάρματα υπάρχουν εκεί έξω, που είναι ντυμένοι σαν πρόβατα σε θέσεις ιερές, ποιός πραγματικά είσαι θα το μάθεις, όποιος σου λέει ποιός είσαι, στην πραγματικότητα βλέπει αυτό που είναι ο ίδιος. Λίγοι έχουν την ικανότητα να δουν ποιός είσαι ή πραγματικά θα μπορούσες να γίνεις. Βέβαια εάν συνεχόμενα κάνεις βλακείες και επαναλαμβάνεις τα ίδια λάθη, λυπάμαι αλλά είσαι ηλίθιος. Βέβαια όπως λέω πάντα αυτή είναι μία άποψη, μπορεί να είναι σωστή ή λάθος, πάντα να χρησιμοποιείται την δική σας κριτική σκέψη, ώστε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Β.Λ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου