Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Αυτό είναι ευφυΐα!



Η διανόηση δεν είναι ευφυΐα. Το να είσαι διανοούμενος σημαίνει πως είσαι ψεύτικος. Η διανόηση είναι προσποίηση ευφυΐας. Δεν είναι πραγματική, επειδή δεν είναι δική σου, είναι κάτι δανεικό.

Ευφυΐα είναι η ανάπτυξη τής εσωτερικής συνειδητότητας. Δεν έχει τίποτα να κάνει με γνώση, έχει να κάνει με διαλογιστικότητα. Ο άνθρωπος που είναι ευφυής δεν λειτουργεί από την εμπειρία τού παρελθόντος του. Λειτουργεί στο παρόν. Δεν αντιδρά, ανταποκρίνεται. Γι’ αυτό ακριβώς και είναι πάντοτε απρόβλεπτος. Ποτέ κανένας δεν γνωρίζει τι πρόκειται να κάνει.


Τρεις άνθρωποι με διαφορετικές καταβολές μιλούσαν σε έναν κοινό τους φίλο, στον οποίο ο γιατρός είχε δώσει έξι μήνες ζωής.

«Εσύ τί θα έκανες,» ρωτάει ο φίλος τους τον πρώτο, «αν σου έδιναν έξι μήνες ζωής;»

«Α!» Είπε αυτός. «Εγώ θα έδινα όλα μου τα υπάρχοντά στην εκκλησία, θα κοινωνούσα κάθε Κυριακή και θα έλεγα τακτικά τα Άβε Μαρία μου.»

«Κι εσύ;» Ρωτάει τον δεύτερο.

«Εγώ θα πουλούσα τα πάντα, θα πήγαινα κρουαζιέρα το γύρο τού κόσμου και θα περνούσα τέλεια!

«Κι εσύ;» Ρωτάει τον τρίτο.

«Εγώ; Εγώ θα πήγαινα να με εξετάσει κι ένας άλλος γιατρός.»

Αυτό είναι ευφυΐα!
 
Μία γνώμη ίσον καμία , δυο γνώμες ίσον μία κτλ





ΕΥΦΥΪΑ
OSHO
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΡΕΜΠΕΛ





Το παρόν κείμενο αποτελεί ελεύθερη απόδοση του αντίστοιχου αποσπάσματος όπως αυτό περιλαμβάνεται στο βιβλίο “ΕΥΦΥΪΑ” , Osho

by Vasil_Lask

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου