Πατήστε το κείμενο, για να ακούσεις το κείμενο
Σχεδόν 4.000 άνθρωποι απολύθηκαν τον Μάιο, έχασαν τη δουλειά τους λόγω τεχνητής νοημοσύνης και είναι η πρώτη φορά που η τεχνητή νοημοσύνη αναφέρεται στη μηνιαία έκθεση των Challenger, Gray και Christmas.
Περίπου 3.900 από τις περισσότερες από 80.000 περικοπές θέσεων εργασίας που πραγματοποιήθηκαν τον Μάιο αποδίδονταν στην τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με την έκθεση. Άλλοι αναφερόμενοι λόγοι που κοστίζουν περισσότερες θέσεις εργασίας περιλαμβάνουν πράγματα όπως οι συνθήκες της αγοράς και οι οικονομικές συνθήκες, η μείωση του κόστους, η αναδιάρθρωση ή οι συγχωνεύσεις και εξαγορές.
Η εταιρεία διαπίστωσε ότι μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου, υπήρξαν περίπου 417.500 χαμένες θέσεις εργασίας, καθιστώντας τη χειρότερη πεντάμηνη έναρξη ενός έτους από το 2020, όταν η έναρξη της πανδημίας οδήγησε σε περισσότερες από 1,4 εκατομμύρια απολύσεις. Εκτός της πανδημίας, η αρχή του 2023 έχει δημιουργήσει τους χειρότερους αριθμούς απολύσεων από τις 820.000 απολύσεις που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την έναρξη του 2009, σύμφωνα με την έκθεση Challenger.
Ένας εκπρόσωπος επιβεβαίωσε στο Insider ότι η αναφορά του Μαΐου είναι η πρώτη φορά που η τεχνητή νοημοσύνη συμπεριλήφθηκε ως λόγος και είπε ότι όλες οι περικοπές προήλθαν από τον τομέα της τεχνολογίας, ο οποίος σφύζει από τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία AI από το ChatGPT έως τα νέα χαρακτηριστικά που ανακοινώνονται φαινομενικά κάθε εβδομάδα από εταιρείες όπως η Google , η Adobe και η Amazon .
Ενώ η Challenger αναμένει ότι η τάση θα συνεχιστεί, ο εκπρόσωπος είπε ότι ορισμένες εταιρείες μπορεί να διστάζουν να αποκαλύψουν την τεχνητή νοημοσύνη ως κίνητρο για απολύσεις και δεν είναι σαφές πώς θα συγκριθεί ο αριθμός των θέσεων εργασίας που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη με τον αριθμό των θέσεων εργασίας που καταργούνται εξαιτίας της .
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, ο μεγαλύτερος μη κερδοσκοπικός οργανισμός υποστήριξης διατροφικών διαταραχών στις ΗΠΑ, η National Eating Disorder Association, επιβεβαίωσε στην Britney Nguyen του Insider ότι αντικαθιστούσε τουλάχιστον έξι υπαλλήλους της γραμμής βοήθειας με ένα chatbot AI που ονομάζεται Tessa που χρησιμοποιεί από πέρυσι. Ωστόσο, ο οργανισμός δήλωσε την Τρίτη ότι έκλεισε για λίγο την Tessa . Αυτό προέκυψε εν μέσω αναφορών από έναν χρήστη που είπε ότι η Tessa παρείχε συμβουλές όπως το να ζυγίζεσαι εβδομαδιαία και να μετράς θερμίδες, ιδέες που ο χρήστης είπε προηγουμένως την οδήγησε να αναπτύξει μια διατροφική διαταραχή στην αρχή.
Τον Μάιο, μια βρετανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών ανακοίνωσε σε μια παρουσίαση κερδών ότι σχεδιάζει να περικόψει περίπου 55.000 θέσεις εργασίας έως το 2030, πολλές από τις οποίες ήταν προηγουμένως προγραμματισμένες περικοπές που θα επρόκειτο να ολοκληρωθούν ορισμένα κατασκευαστικά έργα.
Ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος του BT Group Philip Jansen είπε ότι η εταιρεία θα αντικαταστήσει περίπου 10.000 από αυτές τις προβλεπόμενες περικοπές τα επόμενα επτά χρόνια με AI, καθώς είπε ότι το υπάρχον chatbot της εταιρείας "Amy" μπορεί ήδη να απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις των χρηστών και θα βελτιωθεί μόνο με τον καιρό.
Πηγή
Β.Λ
by Αινείας Σκέψεις Ανθρώπων
No comments:
Post a Comment