Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...

Translate

Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Μαίριλυν Μονρόε, 1926-1962 , Αμερικανίδα ηθοποιός

Οι γυναίκες διαθέτουν δυο φοβερά όπλα: το μακιγιάζ και τα δάκρυα. Ευτυχώς για τους άντρες, δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ταυτοχρόνως.

Αν μπορείς να κάνεις μια κοπέλα να γελάσει, μπορείς να την κάνεις να κάνει οτιδήποτε.

Καλύτερα να είσαι δυστυχισμένος μόνος παρά δυστυχισμένος μαζί με κάποιον άλλον.

Ο μεγάλος εραστής μπορεί να σε συνεπάρει και όταν σε φιλά στο μέτωπο ή όταν σε κοιτά χαμογελαστά στα μάτια ή όταν κοιτάει απλά στο κενό.

Τα σκυλιά ποτέ δεν με δαγκώνουν. Μόνο οι άνθρωποι.

Η καριέρα είναι υπέροχο πράγμα, αλλά δεν μπορείς να κουλουριαστείς μαζί της μια κρύα νύχτα.

Είμαι καλή, αλλά δεν είμαι άγγελος. Αμαρταίνω, αλλά δεν είμαι ο διάβολος. Είμαι απλά ένα μικρό κορίτσι σ’ ένα μεγάλο κόσμο, που ψάχνει να βρει κάποιον ν’ αγαπήσει.

Αν πρόκειται να είσαι διπρόσωπη, τουλάχιστον κάνε ένα από τα πρόσωπα όμορφο.

Το να ονειρεύομαι να γίνω ηθοποιός, είναι πιο συναρπαστικό από το να είμαι.

Το να είσαι σύμβολο του σεξ είναι βαρύ φορτίο, ειδικά όταν είσαι κουρασμένη, πληγωμένη και μπερδεμένη.

Πολλές φορές έμενα σιωπηλή για ώρες σ’ ένα πάρτυ ακούγοντας τα κινηματογραφικά μου είδωλα να μετατρέπονται σε βαρετούς και μικρούς ανθρώπους.

Πριν τον γάμο, ένα κορίτσι πρέπει να κάνει έρωτα στον άντρα για να τον κρατήσει. Μετά τον γάμο, πρέπει να τον κρατάει για να του κάνει έρωτα.

Το μόνο που φοράω στο κρεβάτι μου είναι Chanel No 5, φυσικά.

Δώσε σε ένα κορίτσι τα σωστά παπούτσια, και θα κατακτήσει τον κόσμο.

Το Χόλυγουντ είναι ένα μέρος όπου μπορεί να σε πληρώσουν χίλια δολάρια για ένα φιλί και 50 σεντς για την ψυχή σου.

Οι σύζυγοι, συνήθως, είναι καλοί εραστές όταν απατούν τις γυναίκες τους.

Δεν θέλω να βγάλω λεφτά, θέλω μόνο να είμαι υπέροχη.

Έχω υπερβολικά πολλές φαντασιώσεις για να είμαι μια απλή νοικοκυρά. Υποθέτω ότι εγώ η ίδια είμαι μια φαντασίωση.

Μ’ αρέσει να κάνω πράγματα που οι λογοκριτές δεν θα περάσουν.

Επιτέλους, τώρα θα σταματήσω τα τσιμπούκια.

(Όταν υπέγραψε το πρώτο κινηματογραφικό της συμβόλαιο…)
    

by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες

Αρχειοθήκη ιστολογίου