Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Φίλος



Φίλος


Ο καλύτερος μου φίλος είναι το μυαλό.

Μου μιλά όλη την ώρα και τον αγαπώ.

Μ αρέσει που φλυαρεί και μονολογεί.

Μ αρέσει που κρίνει κάθε μου επιλογή.

Μ αρέσει που δεν με αδικεί και με αγαπά.

Φίλο σαν και αυτό δεν έχω γνωρίσει ξανά.

Γνωρίζω τα πάντα για αυτόν και αυτός τα πάντα για μένα.

Ο μοναδικός μου φίλος είναι το μυαλό.

Με αγαπά έτσι όπως είμαι και δεν μου ζητά πολλά .

Μακάρι να σε γνώριζα από παλιά.



Βασίλης  Λ

by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου