Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Γλυκιά φωνή


Γλυκιά φωνή

Η φωνή σου με ταξιδεύει με το πλανήτη γη κάθε ώρα κάθε στιγμή, τα άστρα μας βλέπουμε πως στο σύμπαν με το πλανήτη γη τριγυρίζουμε , τα μυστικά τους μας χαρίζουνε. Άπειρες μελωδίες και γαλαξίες στην φωνή σου, που ακούγονται σαν συγχορδίες στην ψυχή μου, όταν μιλάς, όταν γελάς, όλα τα συναισθήματα μου ξυπνάς. Η φωνή σου μαγνητίζει την δική μου ψυχή και σε αναζητά και διψά να σε ακούσει έτσι απλά. Είσαι τόσα πολλά που αναρωτιέμαι εάν είσαι αγάπη ή όνειρο που η ψυχή μου αναζητά, για να ξυπνήσει και για να πετάξει ψηλά . Η συχνότητα της γλυκιάς σου φωνής, ξυπνά τα συναισθήματα της μπλοκαρισμένης μου ψυχής ,είσαι και εσύ ένα Άστρο της γης που λάμπει από την ψυχή που βγάζει η φωνή. .

Βασίλης Λ

by vneos1987.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου