Για να ακούσετε το κείμενο

Για να ακούσετε το κείμενο, παρακαλώ ανοίξτε αυτή τη σελίδα με τους περιηγητές Chrome, Microsoft Edge, Opera, ή Mozilla Firefox.

...
Blog Post Navigator

Translate

Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Η Μυστική Συμφωνία του Facebook με το Netflix για τα μηνύματα σας

Enhanced YouTube Video Control
Volume: Text-to-Speech with Video Background
Πατήστε τα κουμπιά, για να ακούσετε το κείμενο

Σε μια εκπληκτική ανατροπή, έγγραφα δικαστηρίου που αποκαλύφθηκαν πρόσφατα αποκάλυψαν μια κρυφή συνεργασία μεταξύ του κολοσσού των κοινωνικών μέσων Meta (πρώην γνωστού ως Facebook) και του γίγαντα του streaming, Netflix. Προετοιμαστείτε, γιατί αυτή η ιστορία περιλαμβάνει απευθείας μηνύματα, πολέμους streaming και μια δόση εταιρικής μυστικοπάθειας. Η Επιχείρηση Streaming Που Δεν Υπήρχε Θυμάστε το Facebook Watch; Ήταν η φιλόδοξη προσπάθεια της Meta να εισέλθει στον χώρο του πρωτότυπου περιεχομένου, μια πλατφόρμα streaming που στόχευε να ανταγωνιστεί το YouTube και το Netflix. Αλλά προχωρώντας γρήγορα στο σήμερα, το Facebook Watch δεν είναι παρά μια ανάμνηση. Η Meta δεν παράγει πλέον πρωτότυπες σειρές, και η εφαρμογή βίντεο-streaming έχει εξαφανιστεί από το ψηφιακό τοπίο. Η Σύνδεση με το Netflix Τι συνέβη λοιπόν; Αποκαλυπτικά έγγραφα δικαστηρίου από μια εν εξελίξει αντιμονοπωλιακή δίκη κατά της Meta φωτίζουν την κατάσταση. Σύμφωνα με αυτά τα έγγραφα, η απόφαση της Meta να εγκαταλείψει τα όνειρα streaming δεν ήταν απλώς θέμα μείωσης κόστους και απολύσεων. Ήταν για να κρατήσει ευχαριστημένο έναν ισχυρό σύμμαχο: το Netflix. Εδώ γίνεται ενδιαφέρον. Η σχέση του Netflix με τη Meta πήγαινε πέρα από απλές επιχειρηματικές συναλλαγές. Η δαπάνη διαφημίσεων του streaming γίγαντα με το Facebook δημιούργησε μια "ιδιαίτερη σχέση". Και σε αυτή την άνετη διάταξη, η Meta φέρεται να έδωσε στο Netflix πρόσβαση στα ιδιωτικά μηνύματα των χρηστών του Facebook. Ναι, καλά διαβάσατε—το Netflix θα μπορούσε να ρίξει μια ματιά στα DM σας. Τα Ανατριχιαστικά Προνόμια Πίσω στο 2013, το Netflix και το Facebook εισήλθαν σε μια σειρά από συμφωνίες. Μία από αυτές ήταν η συμφωνία "Inbox API", η οποία επέτρεψε στο Netflix προγραμματική πρόσβαση στα ιδιωτικά εισερχόμενα μηνύματα των χρηστών. Ως αντάλλαγμα, το Netflix παρείχε στο Facebook τακτικές αναφορές για τις αποστολές προτάσεων και τα κλικ των παραληπτών. Αλλά αυτό δεν ήταν όλο. Το Facebook άνοιξε επίσης τις πόρτες στο "Titan API", ένα ιδιωτικό API που έδωσε στο Netflix πρόσβαση σε φίλους της εφαρμογής μηνυμάτων και φίλους εκτός εφαρμογής. Φανταστείτε τον Mark Zuckerberg και τον Reed Hastings συγκεντρωμένους σε ένα θαμπό φωτισμένο δωμάτιο, συζητώντας για τη μοίρα των υπηρεσιών streaming. Αν και δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την ακριβή σκηνή, είναι σαφές ότι η επιρροή του Netflix έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων της Meta. Γιατί το Facebook Το Έκανε; Η καίρια ερώτηση παραμένει: Γιατί θα έδινε το Facebook τέτοια προνόμια στο Netflix; Η απάντηση βρίσκεται στα δολάρια και στα σεντς. Η δαπάνη διαφημίσεων του Netflix στο Facebook ήταν σημαντική, και η Meta ήθελε να συνεχίσει να ρέουν τα διαφημιστικά της δολάρια. Έτσι, έκαναν μια φαουστιανή συμφωνία: πρόσβαση σε ιδιωτικά μηνύματα έναντι οικονομικής υποστήριξης. Οι Συνέπειες Καθώς η αντιμονοπωλιακή δίκη εξελίσσεται, μένουμε να αναρωτιόμαστε για τις προεκτάσεις. Πλήττονται ο ανταγωνισμός και οι καταναλωτές στα κοινωνικά μέσα από τις ενέργειες της Meta; Ήταν αυτό ένα περιστατικό αντιανταγωνιστικής συμπεριφοράς; Και τι γίνεται με την ιδιωτικότητα του χρήστη; Ένα πράγμα είναι σίγουρο: η σάγκα Facebook-Netflix είναι μια προειδοποιητική ιστορία για το πώς οι εταιρικές συμμαχίες μπορούν να διαμορφώσουν ολόκληρους κλάδους. Έτσι, την επόμενη φορά που θα στείλετε μήνυμα σε κάποιον, θυμηθείτε ότι κάπου εκεί έξω, το Netflix μπορεί επίσης να παρακολουθεί. Αποποίηση Ευθυνών: Αυτό το άρθρο είναι μια φανταστική δημιουργία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή εταιρείες είναι καθαρά συμπτωματική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Δημοφιλείς αναρτήσεις Τελευταίες 30 ημέρες


Αρχειοθήκη ιστολογίου